سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: امیدواریم حضور حجت الاسلام و المسلمین غفوری به عنوان نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تداوم برکات و راهگشایی های مشفقانه برای استان باشد.

به گزارش کردپرس؛ محمدطیب صحرایی صبح روز ۵ شنبه ۲۷ مهرماه در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه که با حضور نماینده دفتر رهبر معظم انقلاب، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان استان در مجلس خبرگان و مقامات نظامی و انتظامی استان و  مسولان ارشد استان در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: این روزها دل ما با رزمندگان فلسطینی است و پشتیبانی ما همیشه با آن ها خواهد بود و نسبت به این ظلمی به برادران و خواهران دینی ما در خانه خودشان به بدترین شکل ممکن اتفاق می‌افتد، بی تفاوت نیستیم.

وی تأکید کرد: وقتی جنگ در خانه فلسطینی‌ها و دشمن در خانه آن‌ها به جان و مال و ناموس آن‌ها تعرض می‌کند، تکلیف اینکه چه کسی متجاوز و ظالم است، کاملا روشن است. 

 صحرایی عنوان کرد: امیدواریم به زودی شاهد پیروزی‌های مقاومت و جبهه حق بر باطل و نابودی و زوال صهیونیست‌های غاصب و محو شدن این موجودات پلید از این کره خاکی باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: از حضرت آیت اله علما به خاطر سال‌ها مجاهدت، تلاش، همراهی و راهگشایی برای این مردم سرفراز، صمیانه تشکر می‌کنم. 

مقام عالی استان افزود: از رهبر معظم انقلاب که سال ها توفیق استفاده از وجود شریف آیت اله علما را فراهم کردند سپاسگذاری می‌کنم.‌

وی با عرض خیر مقدم به  حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده رهبر معظم انقلاب و امام جمعه کرمانشاه، گفت: ورود شما به استان سرفراز کرمانشاه و به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب، سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی، را خوش‌آمد می‌گویم و وجود شما را در این استان به عنوان منصوب رهبر معظم انقلاب بسیار گرامی می‌داریم.

 صحرایی ادامه داد: امیدواریم حضور جنابعالی در کرمانشاه تداوم خیرات، برکات، راهگشایی ها و راهنمایی های مشفقانه شما باشد و همه ما همواره همراه و همگام جنابعالی خواهیم بود و در کنار شما تلاش خواهیم کرد تا عالمانه و مجاهدانه در خدمت مردم عزیز استان کرمانشاه باشیم.‌

 🔹 رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در حکمی حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه منصوب و از خدمات ۱۶ ساله آیت الله مصطفی علما در این مسئولیت تقدیر کردند.

کد خبر 2762137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha