شلیک به بیمارستان، شلیک به قلب انسانیت

بیمارستان یکی از مکان هایی است که بر اساس معاهدات بین المللی در همه جنگ ها طرف های درگیر را از اول تا کنون مجاب به رعایت نکات ایمنی و عدم تجاوز به حریم ساختمان و ساکنان آن شده اند.

کرد پرس- طرف های درگیر در جنگ های مختلف هم تا جایی که توانسته اند هدفمندانه به بیمارستان ها حمله نکرده اند خصوصا بیمارستانی با مشخصه المعمدانی غزه که علاوه برسرویس دهی به مجروحان جنگ فلسطینیان با نظامیان صهیونیزم ، گفته می شود از قبل اعلام شده بود که یکی از اماکنی امن در غزه است که زنان و کودکان و سالخوردگانی که یارای خروج از غزه را ندارند بدانجا پناه ببرند.

شلیک به چنین بیمارستانی با چنین شرایط و در این موقعیت دل هر انسانی را به درد می آورد و موجب خشم ملت های جهان می شود.  یقینا این شلیک سرنوشت نبرد فلسطینیان با اشغالگران را عوض خواهد کرد و موجب خشم و انزجار جوامع بشری خواهد شد وصف مردم را از دولتهایشان جدا خواهد کرد هرچند دولت هایشان راضی به این تقابل نباشند در واقع کشورها را با تعارض جدی مواجه خواهد کرد که حتی نتوانند مانع سقوط سفارتخانه های اسرائیل و حتی امریکا شوند و در آینده نه چندان دور این حرکت دومینووار یقه سفارتخانه های همه کشورهای حامی صهیونیست ها را خواهد گرفت.

شلیک به بیمارستان بر شدت حقد و کینه مردمان سرزمین فلسطین و دیگر مسلمانان می افزاید و ستاره داوود نماد نفرت و غضب و خشونت خواهد شد.

کد خبر 2762105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha