اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان به فرهنگ و هنر استان ایلام/ ساخت ۲ فیلم سینمایی با موضوع ایلام

سرویس ایلام - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ایلام از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان به فرهنگ و هنر استان ایلام خبر داد و گفت: پروژه های فرهنگی و هنری استان تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به اینکه در ۲ سال خدمت دولت سیزدهم در بخش فرهنگی اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: مسئله بودجه برای اولین بار در حوزه فرهنگ حل شد، با تصویب آیین‌نامه بند «ه» تبصره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، یک درصد از کل اعتبارات شرکت‌های دولتی و بانک‌ها با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در حوزه فرهنگ و هنر هزینه شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای شوراهای فرهنگی همه استان ها از ماه آینده بودجه مستقل اختصاص خواهد یافت و بودجه خوب و مناسب به استان ها تزریق می شود.

اسماعیلی تصریح کرد: برای استان ایلام 300 میلیارد تومان در حوزه فرهنگ و هنر استان ایلام اختصاص خواهد یافت و پروژه های فرهنگی و هنری استان تعیین تکلیف خواهد شد.

وی گفت: برای استان ایلام یک نگاه ویژه خواهیم داشت و در بحث کتاب و سینما برنامه های ویژه در نظر گرفته شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای روز شهادت ورزشکاران ایلامی، یک روز در شورای انقلاب فرهنگی در نظرگرفته شده و یک رویداد بین المللی نیز برای آن در نظر خواهیم گرفت.

کد خبر 2761080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha