مشکل کمبود آب شرب بانه وره در مهرماه رفع می شود

سرویس کرمانشاه _ سرپرست فرمانداری پاوه گفت: مشکل کمبود آب شرب بانه وره تا دوماه دیگر برای همیشه رفع و آب شرب وارد مدار آبرسانی این شهر می شود.

به گزارش کردپرس؛ سرپرست فرمانداری پاوه در نشست بررسی و پیگیری مشکلات شهر بانه وره که در کتابخانه عمومی این شهر برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: شهر بانه وره از لحاظ مذهبی و رعایت مسائل اجتماعی سرآمد و زبانزد است که آن هم حاصل زحمات ماموستایان و افرادی است که جوانان را به راه راست هدایت می دهند و امروز می بینیم که این شهر سیگاری و سیگار فروش ندارد.
 
 علیرضا حیدری گفت: یکی از مشکلات اصلی شهر بانه وره کمبود آب شرب است که به سبب بارش های خوب سال زراعی تاکنون مشکل کمبود آب شرب این شهر در نتیجه رعایت مصرف درست آب توسط شهروندان، در حد محدودی بوده است و از همکاری و صبوری مردم تشکر می کنم.

حیدری ادامه داد: تلاش می کنیم حداکثر تا دو ماه دیگر آب شرب وارد مدار آبرسانی این شهر می شود.

وی افزود: در پروژه آبرسانی آب شرب به شهر بانه وره، مقداری کار مکانیکال چاه، و ۵ درصد از خط لوله بین چاه تا مخزن میگوره و همچنین کار برق رسانی این پروژه، باقی مانده است که در هفته اول مهرماه، افتتاح می شود و این مشکل آب شرب برای همیشه مرتفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری پاوه اضافه کرد: در بحث برق، قرار است که ۷ کیلومتر کار ساماندهی و اصلاح شبکه برق این شهر انجام شود، و این در حالی است که کلا خطوط برق در معابر این شهر 15 کیلومتر می باشد که با این حساب حدود 50 درصد از خطوط برق شهر اصلاح شبکه می شود.

حیدری با اشاره به اورژانس سه راهی باینگان اظهار کرد:‌ موافقت های اولیه برای جابجایی محل اورژانس از سه راهی باینگان به داخل شهر بانه وره انجام شده است و ما نیز با این موضوع موافقت کرده ایم تا به مردم این شهر خدمات دهی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: نیاز است که مجتمع دامداری این شهر نیز تعیین تکلیف شود تا دام های رها شده نیز ساماندهی گردند.

فرماندار پاوه با اشاره به فضای آموزشی در شهر بانه وره نیز گفت: در این شهر کمبود فضای آموزشی نداریم و کلاس های کانکسی هم در این شهر وجود ندارد اما با توجه به رشد جمعیت مناسب در این شهر، برای آینده پیش بینی می شود که حتما اعتبارات لازم برای افزایش سرانه آموزشی دریافت و یا از خیرین گرانقدر کمک گرفته شود.

"علیرضا حیدری "با اشاره به نبود رادیو گرافی، نیز گفت: قطعا پیگیر این موضوع  برای تهیه یک دستگاه رادیو گرافی هم هستیم و جزء پیگیریهای ما خواهد بود.

فرماندار پاوه با اشاره به تجهیزات ورزشی در این شهر نیز گفت: تجهیزات ورزشی سالن ولایت، و سایر امکانات ورزشی مورد نیاز برای این شهر نیز تقویت می شود.

حیدری در پایان گفت: برق رسانی به میگوره و بهسازی جاده آن هم در دستور کار قرار دارد.
 
 گفتنی است پیش از این مشکلات شهر بانه وره توسط رزگار میرانی رئیس شورای شهر بانه وره و شهردار این شهر بیان شد که هر کدام از مسئولین نیز در این باره پاسخگو بودند.

کد خبر 2759858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha