صدور گذرنامه زیارتی غیر حضوری با اعتبار ۵ ساله از طریق نرم افزار پلیس من

سرویس ایلام - معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در بازدید از مرز مهران، از صدور گذرنامه زیارتی غیر حضوری با اعتبار ۵ ساله از طریق نرم افزار پلیس من خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سعید منتظر المهدی اطلاع رسانی و آموزش همگانی را از اهم اقدامات پلیس در اربعین امسال دانست و گفت:امسال زائران می توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق نرم افزار پلیس من گذرنامه زیارتی با اعتبار ۵ ساله و باقیمت یک هشتم گذرنامه های قبلی دریافت کنند.

او گفت: اطلاع رسانی و آموزش همگانی به زائران شامل قبل، حین و برخی دیگر هم در کشور عراق انجام می شود که این امر با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و سکوهای انتشار و پیام رسان‌های اجتماعی در فضای مجازی در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اربعین امسال به دلیل گرمای هوا متفاوت تر است، اضافه کرد: امسال چون گرما زیاد است به تبع آن بایستی مراقبت‌ها بیشتر شود، گرمازدگی و بیماری‌های مرتبط با گرما برای زائران وجود دارد.

سردار منتظرالمهدی با بیان اینکه برخی از این اقدامات مرتبط با پلیس نیست، اظهار کرد: پلیس استان پیگیری‌های لازم را انجام داده و انشالله که بتوانیم اربعین پرشور دیگری را رقم بزنیم، قطعاً استقبال بیشتر از سالیان گذشته است عاشقان آقا امام حسین علیه السلام پرشورتر از همیشه امسال نیز حضور دارند و مسئولان بایستی تلاش بیشتری انجام دهند و زمینه سفر زائران را فراهم کنند.

کد خبر 2759032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha