کاهش ۱۱ مگاواتی مصرف برق ادارات آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: به دنبال تغییر ساعات کار ادارات و اجرای برنامه های مدیریت مصرف بخش اداری از ۱۵ خردادماه ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۱۱ مگاواتی مصرف برق در زمان پیک مصرف بخش اداری (از ساعت ۱۲ الی ۱۵) در استان بودیم.

به گزارش کردپرس، طاهر کیامهر اظهار کرد:  طبق مصوبه هیئت وزیران تمامی ادارات ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات کاری نسبت به سال پایه ۱۴۰۰ و کاهش ۶۰ درصدی در ساعات غیراداری نسبت به مصرف همان روز هستند و شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با جدیت پیگیر اجرای این مصوبه از سوی ادارات استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن اشاره بر پایش و رصد مصرف برق ادارات توسط این شرکت، افزود: جهت کنترل مصرف در ادارات و نهادهای دولتی، مصرف این مشترکان به صورت مستمر و مداوم از سوی شرکت توزیع نیروی برق مورد پایش و رصد قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: ادارات و دستگاه های اجرایی در راستای مصرف بهینه برق موظف به خاموش کردن سیستم های سرمایشی خود یک ساعت زودتر از ساعت خاتمه کار هستند.

کیامهر گفت: تاکنون از ۱۰۵۱ اداره و دستگاه اجرایی بازدید به عمل آمده است که از این تعداد ۶۳۸ مورد اخطاریه صادر شده و برق ۷۶ اداره دولتی پر مصرف به دلیل عدم توجه به اخطاریه قطع شده است.

او تاکید کرد: قطع برق ادارات پر مصرف در راستای جلوگیری از ایجاد خلل در خدمت رسانی به مراجعین در ساعات خارج از وقت اداری صورت می گیرد.

کد خبر 2758138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha