مشکل تأمین آب بیمارستان رازی ایلام رفع می شود

سرویس ایلام - مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام در جلسه رفع مشکل تأمین آب بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی عنوان کرد: مشکل تأمین آب بیمارستان رازی ایلام رفع می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مجید بیگلریان خاطرنشان کرد: بیمارستان رازی ایلام به عنوان یک بیمارستان آموزشی، تخصصی و فوق تخصصی درمانی استان ایلام در مرکز استان واقع شده است که امروز با کیفیت بالایی به شهروندان ایلامی و سایر شهرستانها خدمات می دهد لذا لزوم حل مشکلات آب این بیمارستان از ضروریات است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: چشم امید بسیاری از بیماران ایلامی به بیمارستان رازی دوخته شده است و این محل با ظرفیت بالایی که دارد و با حجم تقاضاهای زیادی که دارد قاعدتاً نباید این بیمارستان مشکلی داشته باشد.

بیگلریان اضافه کرد: این بیمارستان یکی از مراکز درمانی بزرگ، بروز و با تجهیزات مناسب در سطح استان است و می تواند مشکلات حوزه درمان استان را برای سال‌های متمادی رفع کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به اهمیت موضوع و اینکه بیمارستان رازی در حال خدمات دهی به بیماران است تاکید کرد: مدیرعامل و مجموعه آبفای استان در راستای رفع مشکل بی آبی بیمارستان رازی تمهیدات لازم بعمل آورند.

در این نشست در مواردی از جمله افزایش آب بیمارستان، استفاده از تانکر حمل آب جهت پرکردن مخزن بیمارستان و جداسازی آب شرب از آب فضای سبز بیمارستان تصمیمات لازم اخذ شد.

کد خبر 2757936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha