بررسی مستندات پروژه گازی بانکول توسط بازرسی

سرویس ایلام - بازرس کل استان در نشست هم اندیشی دوستداران محیط زیست در بازرسی کل استان ایلام عنوان کرد: مستندات پروژه گازی بانکول توسط بازرسی بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مالک روشنی در این دیدار که با درخواست اعضای شورای هماهنگی دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی استان ایلام با حضور اعضای شورا و سربازرس گروه تولیدی بازرسی کل استان ایلام برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به ماهیت فعلی طرح بعنوان چاه ذخیره و همچنین نیاز کشور به گاز و نیز با توجه به نیاز استان به این جنگل ها و منابع طبیعی، باید با مکاتبات از طریق مرکز پیگیری شود تا در جریان کامل توضیحات و دلایل فنی آن قرار گرفت و در حال حاضر نمی‌توان در این رابطه اظهار نظر نمود.

وی ضمن اشاره به اهمیت جنگل های زاگرس و منابع طبیعی و خدادادی آن گفت: باید بتوانیم با آموزش و کار فرهنگی و تبلیغی در جامعه اهمیت وجود این نعمت ها را برای نسل جوان تبیین کنیم.

بازرس کل استان گفت: از شما به عنوان دوستداران محیط زیست می خواهم که این دغدغه مندی را برای کلیه منابع طبیعی و محیط زیست استان داشته باشید تا انشاالله بتوانیم در این رابطه با حفظ این ثروت عظیم و خدادادی قدمی برداشته باشیم چرا که این پوشش جنگلی و درختان بلوط شاخصه بارز استان ایلام است.

در ادامه اعضای شورای هماهنگی دوستداران محیط زیست استان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در رابطه با این طرح پرداختند.

کد خبر 2756792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha