گازرسانی  به ٥ روستای اشنویه/ مطالبه جدی منطقه آب آشامیدنی است

سرویس آذربایجان غربی- استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه گازرسانی به روستاها گفت: تا پایان امسال، همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از گاز طبیعی برخوردار و این منطقه به اصطلاح سبز خواهد شد.

به گزارش کردپرس، طرح گازرسانی به ٥  روستای تابعه شهرستان اشنویه در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسید.

محمدصادق معتمدیان  در آیین افتتاح این طرح ها و در جمع مردم روستای اسلاملو  افزود: گاز از نعمت‌های ارزشمندی است و در اشنویه این برخورداری به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

او اضافه کرد: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم توجه به مناطق مرزی و کمتر برخوردار است و در همین راستا توسعه خدمات رسانی به روستاییان در بخش‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

معتمدیان ادامه داد: یکی از مطالبات جدی در این منطقه آب آشامیدنی است که تلاش می‌کنیم روستاها و مناطقی که برخوردار نیستند، در حداقل زمان از نعمت آب شرب سالم برخوردار شوند.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: تا پایان این دولت، علاوه بر برنامه‌های گذشته ۶۰۰ روستا هم در استان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

معتمدیان گفت: اشنویه از شهرستان‌های برخوردار در برخی شاخص‌ها از جمله راه روستایی و برق رسانی است که امیدواریم این برخورداری به بخش‌های دیگر هم تسری یابد.

او تصریح کرد: البته عقب افتادگی هم داریم و رفع آنها از اولویت‌هاست که ایجاد فضای آموزشی از جمله آنها بوده و برای این امر برنامه ریزی کرده‌ایم.

معتمدیان تاکید کرد: با پیگیری های انجام شده و تسریع در روند اجرای پروژه ها، برخی طرح‌های شهرستان شامل سد چپرآباد و بیمارستان اشنویه هم در ماه‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 2756351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha