فرید زکریا در تلاش برای بدنامی انتخابات ترکیه است

سرویس ترکیه - «فخرالدین آلتون» رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه، «فرید زکریا» مجری CNN را متهم به بدنام کردن انتخابات اخیر در ترکیه کرد.

به گزارش کردپرس، «فخرالدین آلتون» رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه با انتقاد از «فرید زکریا» ستون‌نویس و مجری CNN،  زکریا را متهم به بدنام کردن انتخابات اخیر در ترکیه کرد.

فخرالدین آلتون در صفحه خود در توییتر نوشت: « «فرید زکریا» که سابقه سرقت ادبی نیز دارد، گزیده صحبت‌های کارشناسان خودخوانده ترکیه‌ای و روزنامه‌نگاران ظاهرا ناشناخته ساکن در واشنگتن را استفاده می‌کند تا اتهاماتی ساختگی خود را علیه مردم ترکیه مطرح کند».

اظهارات فخرالدین آلتون یک روز پس از آن بیان شد که فرید زکریا، ستون‌نویس و مجری CNN، ویدئویی را در مورد انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری ترکیه در ۱۴ می به اشتراک گذاشت و مدعی شد که انتخابات ترکیه «آزاد اما عمیقاً ناعادلانه» است.

آلتون خطاب به زکریا گفت که مردم ترکیه به«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه و ائتلاف جمهور که اکثریت پارلمانی را در دور اول انتخابات ترکیه به دست آورد، رای دادند.

آلتون همچنین نوشت: «مردم ترکیه رای خود را به ترکیه قوی‌تر و مستقل‌تر خواهند داد که نقشی ثبات‌بخش در منطقه و سراسر جهان بازی کند. رهایی ترکیه از یوغ قیمومیت داخلی و خارجی ماهیت اهداف دهه‌های اخیر اردوغان بوده است و این دلیلی است که مردم ترکیه به تنهایی مسیر آینده ترکیه را ترسیم می کنند و افرادی مانند فرید زکریا کاملا بی‌اهمیت در ارتباط با این مسائل پنداشته می‌شوند.»

کد خبر 2756097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha