رژه خودرویی نیروهای مسلح در مهاباد برگزار شد

سرویس آذربایجان غربی- آیین رژه ۲۹ فروردین، روز ارتش امسال به صورت رژه خودرویی و با شعار در پادگان‌ تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد و جمعی لشکر پیاده ۶۴ ارومیه برگزار شد.

به گزارش کردپرس،  حسن عباسی فرماندار مهاباد امروز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز ۲۹ فروردین و روز ارتش اظهار کرد: امروزه قدرت نظامی و دفاعی کشور به مرحله ای رسیده که در صحنه سیاست های جهانی تعیین کننده بوده و به یک عامل مهم در تصمیم گیری منطقه ای است.

او ادامه داد: در سایه خودباوری و ایمان به داشته های خود تمام امکانات نظامی و دفاعی با دست جوانان این مرز و بوم ساخته و دشمنان بر توانایی و این قدرت بازدارنگی اقرار کردند.

فرماندار مهاباد روز ۲۹ فروردین را یادگار امام راحل دانست و گفت: در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب، گروهک‌هایی که به صورت شبه انقلابی در جامعه ظهور و بروز داشتند، بحث انحلال ارتش را مطرح کردند ولی امام خمینی (ره) برابر آنان ایستاد و ارتش را "امید ملت" لقب داده و روز ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند.

او با اشاره به هماهنگی بین سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی گفت: این تعامل و هماهنگی موجب شده تا در ساخت پهپاد و موشک های دور برد و نقطه زن امروز حرف اول در منطقه بزنیم و ترس را در دل دشمنان خود را قرار دهیم.

عباسی تاکید بر اینکه اینکه خدمات ارتش جمهوری اسلامی تنها معطوف به دوران جنگ نیست افزود: در تمام حوادث و اتفاقات طبیعی نیروهای فداکار و مردمی ارتش به مانند دوران جنگ در صحنه حضور یافته و خدمات ارزنده ای را تقدیم ملت می کنند.

کد خبر 2754681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha