۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
نگارخانه «بلوط» افتتاح شد

سرویس کرمانشاه ـ پنجمین نگارخانه شهر کرمانشاه با نام «بلوط» بصورت مجازی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، پنجمین نگارخانه شهر کرمانشاه با نام «بلوط» به علت حاکم بودن شرایط کرونایی امروز بصورت مجازی افتتاح شد.

«نغمه شهلایی» با اشاره به راه اندازی این نگارخانه در اسفند سال گذشته، گفت: این نگارخانه که در زمینی به مساحت 110 متر مربع احداث شده و پنجمین نگارخانه شهر کرمانشاه محسوب می‌شود.

مدیر هنری نگارخانه «بلوط» از صرف اعتبار 14 میلیارد ریالی برای راه اندازی این نگارخانه خبر داد و افزود: سعی و تلاش ما راه اندازی نگارخانه ای با تمام استانداردهای لازم بود و برای همین کارهای این مجموعه با دقت و حساسیت ویژه ای انجام شده است.

وی با اشاره به آمادگی نگارخانه برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، گفت: در کنار برگزاری نمایشگاه، بحث خرید و فروش آثار هنری و نیز برگزاری ورکشاپ های مختلف هنری را نیز در محل نگارخانه خواهیم داشت.

شهلایی در ادامه با اشاره به افتتاح مجازی این نگارخانه، گفت: قرار بود افتتاح رسمی نگارخانه 15 اسفند سال گذشته برگزار شود که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این امر محقق نشد.

مدیر هنری نگارخانه «بلوط» افزود: این شرایط موجب شد تا افتتاح مجازی نگارخانه را در دستور کار قرار دهیم و در همین راستا مسابقه نقاشی با موضوع "امید و سلامتی" ویژه کودکان شش تا 16 سال را برگزار کردیم.

شهلایی تصریح کرد: در این مسابقه نقاشی، والدین باید آثار فرزندان خود را به صفحه اینستاگرام نگارخانه به آدرس baloot.artgallery@ ارسال می کردند.

وی از ارسال بیش از 700 اثر برای شرکت در این مسابقه خبر داد و افزود: حتی در برخی موارد شرکت کنندگانی از آمریکا، دانمارک و آلمان داشتیم که نشان از استقبال خوب مردم و دیده شدن این مسابقه در سطحی گسترده داشت.

شهلایی خاطرنشان کرد: در بخش دوم این مسابقه نیز از کودکان خواسته شده تا داستان نقاشی خود را را در 10 خط نوشته و آن را بصورت صوتی به آدرس اینستاگرام مسابقه ارسال کنند.

شهلایی تصریح کرد: آثار ارسالی هم اکنون در مرحله داوری است و در نهایت تمامی آثار در قالب یک کتاب دیجیتالی صوتی و تصویری با صدای خود بچه ها منتشر می‌شود.

کد خبر 270111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha