گازرسانی به یک روستا و ۲۷ واحد تولیدی صنعتی در استان ایلام

سرویس ایلام - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: امروز طی آئینی با حضور معاونین استاندار ایلام و جمعی از مسئولان محلی منطقه، یک روستا و ۲۷ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان های ایوان و ایلام به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عباس شمس‌اللهی گفت: امروز روستای میوانه با ۲۰ خانوار در شهرستان ایوان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شد.

وی افزود: برای گازرسانی به این روستا و ۱۸ واحد تولیدی شهرستان، بیش از ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این روستا و واحدهای تولیدی ۹ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا شده است، اظهار داشت: علاوه بر روستای میوانه، ۱۰ واحد خدماتی و گرمایشی، یک مرغداری، ۴ گاوداری، یک گلخانه و ۲ واحد تولیدی و صنعتی گازدار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: امروز همچنین یک کارخانه آسفالت و ۸ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان ایلام افتتاح شده.

شمس اللهی افزود: برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی و تولیدی بیش از ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این واحد ها ۴ کیلومتر شبکه و یک ایستگاه تقلیل فشار نصب و راه اندازی شده است، اظهار داشت: شرکت گاز استان در راستای تحقق نامگذاری سال‌جاری و کمک به صنایع و واحد‌های تولیدی، تلاش خود را برای خدمات دهی دو چندان کرده است.

کد خبر 26860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha