پایانی بر روضه هلیلان / اختصاص ۱۷۰ میلیارد تومان برای توسعه شهرستان هلیلان

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست ستاد استانی کرونا از توجه و عنایت ویژه رییس جمهور به منطقه محروم هلیلان در استان خبر داد و گفت: اعتبارات بسیار خوبی برای این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد نوذری اعلام کرد: اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال به طرح ایستگاه پمپاژ کهره، ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل ایستگاه پمپاژ میدر، ۴۰ میلیارد ریال برای پل جزمان و رقم قابل توجهی تسهیلات از جمله مصوبات هفته گذشته در دفتر رئیس‌جمهور بود.

او گفت: اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی جاده های روستایی، اختصاص اعتبار برای احداث بیمارستان محلی ۲۰ تختخوابی از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان، تجهیز تمام مراکز درمانی ظرف چند ماه آینده، گازرسانی به ۱۳ روستا از ۲۰ روستای این شهرستان و تکمیل هنرستان هشت کلاسه از دیگر مصوبات این نشست بود.

استاندار ایلام از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال قیر رایگان به پروژه های شهری و روستایی و اصلاح پنج نقطه حادثه خیز هلیلان خبر داد و گفت: تکمیل پنج پروژه نیمه کاره و تکمیل ۳۵۰ واحد مسکونی و اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای ۲ روستای پل کبود و رفع مشکل آب آشامیدنی ۲۸ روستا ظرف سال جاری برای مردم شهرستان هلیلان از دیگر مصوبات برای مردم این شهرستان بود.

نوذری خاطرنشان کرد: در مجموع یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات ماحصل اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان بود.

کد خبر 20661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha