پیروزی نهایی با مقاومت است

سرویس ایلام - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله در مراسم گرامیداشت یوم الله سیزده آبان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام، اظهار داشت: پیروزی نهایی با مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام علی شیرازی با بیان اینکه مردم در مراسمات انقلاب مانند ۱۳ آبان اعلام کردند که ملت ایران ۱۴۰۰ با ملت ایران ۱۳۵۷ هیچ تفاوتی ندارد و همچنان با استکبار جهانی مقابله می کند.

وی با بیان اینکه امام راحل و مبارزه امام راحل، انقلاب مردم ایران اسلامی، تمام قدرت قدرت آمریکا را به زیر کشیده است، تصریح کرد: امروز نیروی دریایی سپاه آن هم چند تن از نیروی های دلاور دریایی سپاه، آمریکا را در دریای عمان و خلیج فارس ذلیل و خوار کردند و امروز شاهد افول قدرت آمریکا در منطقه هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تصریح کرد: امروز اسرائیلی ها وحشت دارند و اعلام می کنند که از قدرت جمهوری اسلامی می ترسند، اعلام کردند ما هر طرحی در منطقه اجرا کنیم جمهوری اسلامی مانع است، آن قدرتی آمریکا که در دوران طاغوت در ایران داشت امروز ملت ایران، آمریکا را در ضعیف ترین زمان خود قرار داده است.

حجت الاسلام شیرازی بیان کرد: این نتیجه صبر و مقاومت ملت ایران است، هر جایی که ملتی مقاومت کرد دشمن شکست خورده است این امر را در دوران جنگ تحمیلی، در سوریه، عراق و در یمن هم امروز شاهدیم و این حقیقت روشن است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ سه هزار شهید در استان ایلام، یادآور شد: دنیا امروز شهدای شما را الگو قرار داده است، امروز مردم ایران اسلامی برای مردم جهان الگو هستند، این حضور شما در صحنه مبارزه با استکبار جهانی برای دنیا الهام بخش است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله خاطرنشان کرد: امام راحل از ملت ایران یک ملت بصیر، شهادت طلب، حاضر در صحنه، مومن و خداجو و ضد استکبار ساخت و استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی آمریکا را به وحشت انداخته است و به طور قطع نسل جوان امروز ما سقوط آمریکا را خواهد دید.

کد خبر 20562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha