تیم ویژە مدیریت بحران آذربایجان غربی خسارت سیل مهاباد را بررسی می کند

سرویس آذربایجان غربی- با دستور استاندار آذربایجان غربی، تیم ویژه ای از مدیران مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی از فردا میزان خسارت های سیل مهاباد را بررسی می کند.

به گزارش کردپرس، در پی بارشهای شدید دیروز و وقوع سیل در شهرستان مهاباد و بروز برخی مشکلات در تردد های شهری و خسارت به برخی از واحد های مسکونی و همچنین بسته شدن راه ارتباطی شهرستان مهاباد با شهرستان پیرانشهر رییس جمهور در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد پیگیر آخرین وضعیت مناطق سیل زده شده و دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار آذربایجان ضمن قدردانی از الطاف و محبت های بیکران رییس جمهور محترم و تماس تلفنی ایشان و پیگیری وضعیت سیل زدگان شهرستان مهاباد گفت: با پیگیری های انجام شده از ساعت های اول وقوع سیل در شهرستان مهاباد تمامی تیم های خدمات رسان و امدادی شهرستان مهاباد اقدام به رفع مسائل و مشکلات سیل زدگان کردند که خوشبختانه با اقدامات انجام شده بسیاری از مشکلات برطرف شد.

محمدصادق معتمدیان، افزود: از فردا تیم هایی از مدیران مدیریت بحران استانداری در محل وقوع سیل مهاباد حاضر و به همراه فرماندار مهاباد نسبت به ارزیابی خسارت ها و نحوه جبران آنها حضور خواهند داشت .

گفتنی است ، بارندگی اخیر مشکلات زیادی را برای شهروندان مهابادی بوجود آورد و در این حادثه تعدادی از واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شده است.

خوشبختانه این سیل خسارت جانی نداشته و تنها موجب بروز خساراتی به خودروهای مردم و برخی از ساختمان ها شد.

کد خبر 20559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha