امکان تردد به سمت عراق وجود ندارد / خدمات دهی در مرز مهران تا ورود آخرین زائر

سرویس ایلام - استاندار ایلام در بازدید از پایانه مرز مهران در جمع خبرنگاران تاکید کرد: خدمات دهی در مرز مهران تا بازگشت آخرین زائر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد نوذری گفت: با وجود برنامه ریزی های کشور عراق مبنی بر پذیرش صرفاً ۶۰ هزار زائر به صورت هوایی از ایران، مسئولان و مدیران محلی این کشور افرادی را که برای پیاده روی اربعین به مرز مهران مراجعه کرده بودند پذیرش کردند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه کلیه تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از مرز مهران اندیشیده شده است، گفت: با برنامه ریزی انجام شده کلیه خدمات بهداشتی و امکانات لازم از قبیل انجام تست کرونا، اسکان، پذیرایی، درمان، حمل و نقل و غیره در حال انجام است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در حال حاضر امکان تردد به سمت عراق برای زائران اربعین وجود ندارد از مردم خواست به مرز مهران مراجعه نکنند.

وی افزود: زائرانی که بعد از پیاده روی اربعین به مهران مراجعه کرده اند متاسفانه به دلیل بسته شدن مرز نمی توانند به عتبات عالیات کشور عراق مشرف شوند بنابراین مجبور به بازگشت به شهرهای خود هستند.

نوذری تاکید کرد: همه مسئولان مربوطه تا بازگشت تمامی زائران در مرز مهران مستقر هستند و تمام خدمات مورد نظر تا عبور آخرین زائر ادامه دارد.

کد خبر 18195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha