رونمايي از تمبر اختصاصي شهداي شركت پالايش نفت كرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ به مناسبت هفته دفاع مقدس، آیین رونمايي از تمبر اختصاصي شهداي شركت پالايش نفت كرمانشاه برگزار شد.

به گزارش کردپرس، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شركت پالايش نفت كرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با تاكيد مديريت شركت پالايش نفت كرمانشاه و به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم رونمايي از تمبر اختصاصي شهداي پالايشگاه كرمانشاه و همچنين افتتاح نمايشگاه «دفاع مقدس و يك قرن نفت در كرمانشاه» برگزار شد.

محمدرضا امامي نيا ادامه داد: اين مراسم و افتتاح نمايشگاه با حضور اعضاي هيات مديره، مديرعامل و جمعی از مدیران شركت پالايش نفت كرمانشاه،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ،فرماندار، تعدادی از مدیران شرکتهای نفتی و اجرایی استان و همچنين فرماندهان سپاه حضرت نبي اكرم (ص) استان و يادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان عزیز در محل مسجد اين شركت برگزار شد.

وی تصريح كرد: از آنجايي كه زنده نگاه داشتن ياد و خاطره شهداي گرانقدر دوران هشت ساله جنگ تحميلي به ويژه شهداي گلگون كفن پالايشگاه كرمانشاه براي مديريت اين شركت در اولويت بوده و هست، برگزاري اين مراسم و افتتاح نمايشگاه نیز در راستای اجرای همین تفکر ارزشی توسط واحد روابط عمومی شرکت انجام گرفته است.

مدير روابط عمومي و امور بين الملل شركت پالايش نفت كرمانشاه گفت: ايجاد تمبر اختصاصي براي هر يك از شهداي والامقام پالايشگاه كرمانشاه اقدامي است كه براي اولين بار در شرکت پالایش نفت کرمانشاه انجام گرفته و يقينا چنين اقداماتي منجر به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در محيط هاي صنعتي همچون شركت پالايش نفت كرمانشاه می شود.

وي در ادامه با اشاره به ويژگيهاي نمايشگاه «يك قرن نفت در كرمانشاه» نيز گفت: توسط واحد روابط عمومي و امور بين الملل شركت پالايش نفت كرمانشاه از ماه ها قبل، كليه تصاوير مربوط به دوران هشت ساله جنگ تحميلي در دوران دفاع مقدس گردآوری و در اين نمايشگاه ارائه شده است.

امامي نيا خاطرنشان كرد: گردآوري كليه تصاوير مربوط به تاريخچه صنعت نفت در كرمانشاه كه اين تصاوير و اسناد مربوط به بازه زماني يك قرن (از 1300 تا 1400) مي باشد، از ديگر بخشهاي اين نمايشگاه است.

اين مقام مسئول در خاتمه تاكيد كرد: تلاش و همت مديريت شركت پالايش نفت كرمانشاه بر اين است كه با داير كردن اين نمايشگاه ضمن ارج نهادن به ياد و خاطره شهدای عزیز ، تاريخچه صنعت نفت در كرمانشاه را زنده نگاه داشته و در مسير اعتلاي آن بكوشد.

لازم به ذکر است این پالایشگاه در سال ۱۳۵۹ یک بار، ۱۳۶۵ چهار بار و در سال ۱۳۶۶ دو بار بمباران شد، اما به لحاظ موقعیت استراتژیک، هیچ‌گاه تعطیل نشد. این شرکت یازده شهید گلگون کفن و بیست نفر جانباز والا مقام تقدیم انقلاب نموده است.

کد خبر 18117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha