اظهارات نماینده استان درباره سه شنبه سیاه ایلام‌ و مرگ ۱۱ نفر بر اثر کرونا

سرویس ایلام - نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت بهداشت باید استان ایلام را به شکل جدی مورد توجه قرار دهد و وزیر جدید باید تمام تلاشش را برای مدیریت این وضعیت مرگبار بکار گیرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی گفت: اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت فوت ۱۱ نفر از هم استانی های عزیزمان بر اثر بیماری مرگبار کرونا و ابراز نگرانی از وضعیت نگران کننده سلامت مردم در استان ایلام به همراه سایر نمایندگان استان تمام تلاش خود را برای کمک به مردم استان و شریط سخت کرونایی به کار گرفته ایم.

وی اضافه کرد: متاسفانه کمبود واکسن و امکانات و تجهیزات بیمارستانی در استان ایلام و همچنین عدم رعایت پروتکل ها در حال ایجاد یک فاجعه در استان است.

نماینده ایلام اضافه کرد: وزارت بهداشت باید استان ایلام را به شکل جدی مورد توجه قرار دهد و وزیر جدید باید تمام تلاشش را برای مدیریت این وضعیت مرگبار مبذول نماید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم اضافه کرد: ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم بیمارستانها، دانشگاه علوم پزشکی ایلام در اسرع وقت نیازمندی های خود را اعلام کند ضمن این که باید تحرک و تلاش بیشتری داشته باشند و از همه دستگاه ها درخواست مساعدت کنند.

فلاحی گفت: در شرایط کنونی باید هلال احمر کشور با تمام توان وارد عمل شود و ما نمایندگان استان برای ایجاد شرایط بهینه پیگیر امور هستیم.

وی تصریح کرد در این رابطه امروز با آقای جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رایزنی صورت گرفت که ایشان ببان کردند از فردا واکسن به همه استان ها داده می شود و هر تجهیزاتی برای استان ایلام مورد نیاز است مطرح شود تا حتی الامکان ارسال کنیم.
فلاحی گفت: از مردم خواهش می کنم وقتی امکانات لازم در اختیار نداریم حداقل خودشان پروتکل ها را رعایت کنند.

کد خبر 15897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha