سرپرست فرمانداری ملکشاهی منصوب شد

سرویس ایلام - طی آیینی و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، سرپرست فرمانداری شهرستان ملکشاهی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در این مراسم آقای نجف پورافشار به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی و از خدمات محمد تاسمه فرماندار سابق قدردانی شد.

الیاس فتاحی، معاون سیاسی استانداری ایلام در این آیین گفت: ملکشاهی، شهرستان نوپایی است و علیرغم خدمات ارزشمند نظام مقدس و دولت در این دیار، می طلبد مسئولین استانی و کشوری ضمن توجه و اهتمام ویژه نسبت به تکمیل و توسعه زیرساخت های این شهرستان اقدام نمایند.

وی حضور آقای مخبر دزفولی در معاون اولی ریاست جمهوری را به فال نیک گرفت و بیان کرد: ملکشاهی از دو سال گذشته پایلوت محرومیت زدایی بوده که کارهای خوبی توسط بنیاد مستضعفان و علوی در این شهرستان انجام گرفته که امیدواریم در دولت جدید روندها و الگوهای توسعه یافتگی این شهرستان تکمیل گردد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام بیان کرد: مردمان این دیار همانطور که در دفاع مقدس با تقدیم صدها شهید و جانباز حماسه آفرین بودند، اکنون نیز در مقاطع حساس انقلاب همچون انتخابات همواره پیشگام و پیشتاز بوده و هستند.

وی با اشاره به مشارکت ۸۵ درصدی مردم ملکشاهی در انتخابات گفت: مردم این دیار به انقلاب، ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد و ارادت خاصی دارند و خدمت کردن در این شهرستان و رفع مشکلات مردم این دیار یک وظیفه است، مردمی که بر گردن دولتمردان حق بزرگی دارند و خدمت به این مردم توفیق بزرگی است.

فتاحی با اشاره به ظرفیت های گردشگری ملکشاهی خواستار توجه به این مهم شد و گفت: گام های خوبی در این خصوص برداشته شده که امیدواریم منجر به توسعه شهرستان و اشتغال جوانان منطقه گردد.

کد خبر 15357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha