باید شایسته نام جهانی هورامان، برنامه‌ریزی و رفتار کنیم

سرویس کرمانشاه _ سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه طی پیامی ضمن تبریک ثبت جهانی منظر فرهنگی هورامان عنوان کرد: از امروز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی، مدیریت و رفتار کنیم که شایسته نام جهانی اورامانات باشد.

به گزارش کردپرس در متن پیام جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه به مناسبت ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات آمده است:

ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات/ هورامان را به تمامی دوستداران تاریخ و فرهنگ ایران زمین، مردم فرهنگ دوست استان کرمانشاه ، به ویژه ساکنان سرزمین اسطوره‌ای اورامانات و بالاخص مردم فهیم و آگاه پاوه این مهد تاریخ، فرهنگ و تمدن صمیمانه شادباش می‌گویم.

خوشحالم امروز، آنچه شایسته‌ی این سرزمین کهن و این مردمان بافرهنگ، اصیل و هنردوست و دوستدار طبیعت و محیط زیست می‌باشد، در بعد بین المللی رخ داده است.

همچنین خداوند عزیز را بسیار شاکر و خرسندم که چنین مقدر فرمود تا بعنوان مدیر کل وقت میراث فرهنگی در گام های آغازین و شروع تدوین پرونده ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات و در زمان ثبت بعنوان سرپرست فرمانداری پاوه _ بزرگ‌ترین شهر اورامانات_ سهمی هر چند کوچک داشته باشم .

امروز نام اورامان بر صدر اخبار خبرگزاری‌های مهم جهان است و هزاران نفر در پی آن هستند که این بهشت ناشناخته را از نزدیک ببینند و این موضوع وظیفه ما را صد چندان کرده است.

از امروز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی، مدیریت و رفتار کنیم که شایسته نام جهانی اورامانات باشد. باید به خاطر توسعه اورامانات و حفظ جایگاه منطقه از منافع شخصی و زودگذر خویش گذر کرده و کلان‌نگری و بلندنظری پیشه کنیم. به امید تکرار روزهای خوب و باشکوه برای ایران عزیز و اورامان زیبا.

در پایان از همه وزراء به ویژه جناب دکتر مونسان، همه استانداران به ویژه مهندس بازوند، همه نمایندگان به ویژه دکتر لهونی همه مدیران کل به ویژه دکتر گوهری و خاصه از شخصیت ارجمند ماموستا ملاقادر قادری و همه مدیران پایگاه ها و کارشناسان متعهد و نیز مردم عزتمند منطقه صمیمانه سپاسگزارم.

کد خبر 14172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha