سلامت، امنیت، مشارکت و بی طرفی چهار اصل مهم انتخابات ۱۴۰۰

سرویس ایلام - استاندار ایلام پس از به صندوق انداختن رأی خود در جمع خبرنگاران گفت: سلامت، امنیت، مشارکت و بی طرفی چهار اصل مهم انتخابات ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد نوذری اظهار کرد: امروز روز افتخارآفرینی مردم برای ساختن ایرانی آباد و مقتدر است و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که مردم ایران پای آرمان‌های خود محکم‌تر از پیش ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز هم مشارکت مردم و حفظ سلامتی آنان مهم است، تصریح کرد: نظارت‌های بهداشتی در تمام شعب حاکم و پروتکل‌های لازم رعایت می‌شوند.

استاندار ایلام تصریح کرد: با حضور ۱۶ هزار نفر عامل اجرایی در ۱۵۹۸ شعبه ثابت و سیار و با حضور فرایند اخذ رای انتخابات ۲۸ خردادماه را در این استان در حال انجام است و از مجموع شعب رای پیش بینی شده ۸۲۶ شعبه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و ۷۷۲ شعبه مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

وی از افزایش ۱۳ درصدی شعب اخذ رای نسبت به ادوار گذشته خبر داد و تاکید کرد: این افزایش شعب به دلیل رعایت فاصله گذاری و در راستای حفظ سلامت مردم است.

استاندار ایلام با درخواست از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح خود یادآور شد: سلامت، امنیت، مشارکت و بی طرفی چهار اصل مهم انتخابات پیشرو است.

نوذری تصریح کرد: کلیه تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات اندیشیده شده و امیدواریم حضور مردم نیز در این انتخابات بسیار پرشور باشد.

وی با بیان اینکه فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان تمام تمهیدات و امکانات انتخابات را پیش‌بینی کرده‌اند، گفت: امروز روز ناامیدی دشمنان ایران اسلامی است.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط شرکت در انتخابات امروز هستند.

کد خبر 11837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha