آمریکا بهتر است فتح الله گولن را به ترکیه تحویل دهد

سرویس ترکیه – کشیش برانسون در گفتگو با روزنامه حریت ترکیه با اشاره به مسئله فتح الله گولن عنوان کرده است: آمریکا بهتر است فتح الله گولن را تحویل ترکیه دهد.

به گزارش کردپرس، کشیش پاستور برانسون، کشیش آمریکایی که به اتهام جاسوسی در ترکیه زندانی بوده و بعد از 2 سال زندان با فشارهای شدید آمریکا و شخص دونالد ترامپ علیه ترکیه علی رغم درخواست حبس 35 ساله برای ایشان از زندان آزاد و آمریکا بازگشت در مصاحبه با روزنامه حریت در کارولینای شمالی طی اظهاراتی عنوان کرده است: 23 سال از عمر خود را بنا به خواسته و از روی میل باطنی در ترکیه گذراندم. 2 سال را هم در این کشور زندانی بودم. بازگشتم به آمریکا برای من بسیار زیبا بود ولی در عین حال بسیار ناراحت کننده هم بود. زیرا من بیشتر از آمریکا در ترکیه زندگی کرده ام.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به ادعاهای مطرح شده توسط برخی رسانه ها و جریان های سیاسی مبنی بر مبادله وی با رضا ضراب و فتح الله گولنی که در آمریکا زندانی هستند نیز گفت: من می دانم که آمریکا به این راحتی مبادله زندانی انجام نمی دهد. زیرا این یک عرف بدی را در عرصه بین المللی به وجود خواهد آورد. ولی مستقل از تمام این جریان های سیاسی و به نظر شخصی بنده بهتر است آمریکا فتح الله گولن، رئیس جماعت گولن را به ترکیه تحویل بدهد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 101365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha