با تخلف های انتخاباتی مسولین برخورد می شود/ مسامحه را نخواهیم پذیرفت

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در خصوص پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی، راهبردهایی از سوی ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی کشور در قوه قضائیه تنظیم و به استانها ابلاغ شده است. از این رو با تخلف مدیران ومسولین برخورد خواهد شد و مسامحه را نخواهیم پذیرفت تا با اقداماتی که انجام می دهیم شاهد کمترین تخلف در استان باشیم.

به گزارش کردپرس، علی اکبر گروسی، در دومین جلسه ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی گفت: خوشبختانه ما نیز در استان در خصوص انتخابات با توجه به اقتضاء موقعیت منطقه و محلی نیز تجربه هایی داشته ایم که در کنار راهبردهای ابلاغی این تجربیات را بکار خواهیم بست.

او افزود: در دو ماه آینده انتخابات بسیار مهمی پیش رو داریم که صیانت از آن یک وظیفه همگانی است. انتخاباتی که دوستان و دشمنان نظام آنرا رصد می کنند، آنچه که تبلیغات بدخواهان را خنثی می کند و به استواری و سرافرازی این نظام مقدس مثل گذشته مهر تایید خواهد زد مشارکت حداکثری مردم است.

گروسی ادامه داد: همه ما در قبال مردم مسئول هستیم و باید در خدمت رسانی تلاش کنیم، خصوصاً در این برهه که تنگناهای زیادی بر مردم عزیزمان تحمیل است، هم از حیث بیماری کرونا و هم از حیث تحریمهای ظالمانه و تنگناهای اقتصادی که مستلزم آن است که مدیران و کارگزاران کشور شبانه روز در خدمت مردم باشند و به رفع مشکلات آنها کمک کنند واین به معنی خنثی شدن تبلیغات منفی دشمن است.

رئیس ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی افزود: نه این ستاد بلکه همه مدیران در عرصه های مختلف وظیفه دارند با سعه صدر و اخلاق حسنه و دادن امید از ظرفیتهای زیادی که در همه دستگاهها وجود دارد و بخشی از این ظرفیتها هنوز استفاده نشده در خدمت مردم باشند و مردم را کمک کنند که مشکلاتشان کاهش یافته و زندگی و کسب و کارشان مثل گذشته رونق پیدا کند.

این مقام قضایی در ادامه به وظایف ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی پرداخت و گفت: این جلسه در مورد پیشگیری است و ما باید بر اساس تجربیاتمان پیش بینی های لازم را بکنیم تا در بعضی جاها که مشکل خواهیم داشت درست و به موقع عمل کنیم.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: مدیرانی که در عرصه های انتخابات مسئولیت دارند باید به وظایف خود درست عمل کنند، خود کاندیداها و طرفداران آنها نیز باید بر با اخلاق مداری ورعایت شئونات اسلامی و انسانی از تخریب چهره های دیگر پرهیز نمایند وصادقانه و با رعایت اخلاق به رقابت بپردازند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان گفت: ما صمیمانه و با جدیت دنبال آن هستیم که مشارکت خوبی با حضور مردم در انتخابات شاهد باشیم و با تخلف مدیران ومسولین برخورد خواهد شد و مسامحه را نخواهیم پذیرفت تا با اقداماتی که انجام می دهیم شاهد کمترین تخلف در استان باشیم.

کد خبر 8332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha