بایکوت مراسم گرامیداشت بمباران شیمیایی حلبجه و درخواست تظاهرات اعتراضی

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ انجمن مشاوران استان حلبچه که متشکل از موسسات اقشار مختلف این استان است ‌اعلام کردند مراسم گرامیداشت حلبچه را بایکوت می کنند. و بجای این کار در روز ۲۰۲۳/۳/۱۴ تظاهرات اعتراضی برگزار می‌کنند.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس: در کنفرانسی خبری انجمن مشاوران استان حلبجه اعلام کردند جامعه قربانیان و خانواده شهیدان بمباران شیمایی حلبجه و همه‌ی موسسات در هیچکدام از مراسم های گرامیداشت شرکت نمی‌کنند و بعنوان اعتراض به عملکرد مسئولان این استان و برای احقاق حقوق خود بجای شرکت در مراسم گرامیداشت دست به اعتراض می زنند.
در این جلسه که امروز ۲۰۲۳/۳/۱۱ برگزار سد اقشار و سخنگویان مختلف حلبجه و(علمای مذهبی، و فعالان و جامعه قربانیان بمباران شیمیایی حلبجه وخانواده های شهیدان و شهروندان) وعده دادند که در سی و پنجمین سال بمباران شیمیایی ، مراسم های گرامیداشت این جنایت را بایکوت می‌کنند و برای عملی کردن خواسته‌های استان محرومشان در روز ۲۰۲۳/۳/۱۴ اعتراض عمومی برگزار می‌کنند.
سی و پنج سال از جنایت بمباران شیمیایی حلبجه می‌گذرد وشهروندان این استان بابت بی توجهی دولت به قربانیان این شهر و عدم پاسخگویی آنها به خانواده های قربانیان این استان نگرانند.

کد خبر 43830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha