تمامی تمهیدات لازم را علیه حمله غیرقانونی به باغ لاهور شیخ جنگی اتخاذ می کنیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان- دفتر لاهور شیخ جنگی اعلام کرد: یک گروه مسلح غیرقانونی بدون حکم قضایی و بصورتی غیرقانونی به باغ شخصی لاهور شیخ جنگی در روستای کیله سپی شهر سلیمانیه یورش بردند.

به گزارش کردپرس به نقل از زمن پرس، پس از حمله نیروهای آسایش سلیمانیه به باغ شخصی لاهور شیخ جنگی در روستای کیله سپی شهر سلیمانیه، دفتر لاهور شیخ جنگی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: پس از اتفاقات ۸ ژوئیه و تمسک لاهور شیخ جنگی به قانون و به دنبال رای دادگاه اربیل مبنی بر بازگشت تمام اختیارات ایشان بعنوان رئیس مشترک اتحادیه میهنی، گروهی غیرقانونی که دستشان به خون شماری از دوستان و یاران ما آلوده است در پی ایجاد تنش و آشوب بر آمدند.

به همین دلیل بعداز ظهر چهارشنبه این گروه مسلح غیرقانونی بدون حکم قضاییو بی دلیل، اقدام به حمله به باغ شخصی لاهور شیخ جنگی در منطقه کیله سپی شهرسلیمانیه کردند. این حمله در حالی صورت گرفت که این باغ طی دوسال اخیر بلااستفاده بوده و تنها چند فرد محلی بعنوان کارگر وباغبان در آنجا حضور داشتند.

ضمن اعلام اینکه مسئولیت سلامتی و جان افراد ربوده شده برعهده بافل و قباد طالبانی است، بر پیگیری کامل این حمله غیرقانونی تاکید می کنیم.

ما ریاست اقلیم کردستان و نخست وزیر و دادگستری اقلیم کردستان و سفارت کشورهای خارجی را از این رویه غیرقانونی این گروه مسلح مطلع خواهیم ساخت.

کد خبر 43756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha