تجلیل از ۲۴ جوان برتر و ورزشکار مدال آور ایلامی

سرویس ایلام - طی آیینی در هتل زاگرس از ۲۴ جوان برتر و ورزشکار مدال آور ایلامی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش گزارش خبرگزاری کردپرس، معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: در این دوره جشنواره از ۱۲ جوان برتر در حوزه های مختلف و در ۱۲ عنوان و محور تجلیل شد.

محمدرضا تردست یادآور شد: انتخاب جوان برتر جهت شرکت در جشنواره جوانان ایران زمین، توسط دستگاه های مختلف و بر اساس محورهای جشنواره صورت گرفت.

وی ادامه داد: هر دستگاه مجاز به معرفی حداکثر سه جوان برتر به دبیرخانه جشنواره بود و بر اساس نظر مساعد داوران از هر محور یک جوان برتر انتخاب شد.

در پایان این جشنواره از ۱۲ جوان برتر و ۱۲ ورزشکار مدال آور تجلیل شد.

محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه جوانان پیشرو و خط مقدم توسعه و تعالی بخشی جامعه هستند، گفت: جوانی سرشار از پتانسیل، خلاقیت، نوآوری و یک ظرفیت بزرگ است که نباید این نیرو و سرمایه بزرگ اجتماعی از دست برود.

وی اظهار کرد: مسئولان و دولتمردان باید با حمایت از جوانان و نخبگان از توان و پتانسیل این قشر تاثیرگذار حداکثر استفاده را برای پیشرفت و تعالی استان و کشور داشته باشند.

حسنی با بیان اینکه جوانان ما دارای پشتوانه های تاریخی، ملی، مکتبی و معنوی هستند، تاکید کرد: جوانی جمعیت یک مولفه مهم و قوی در پیشرفت و توسعه کشور است.

کد خبر 43673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha