آغاز طرح نوروزی راهداری کرمانشاه از ٢۵ اسفند

مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آغاز طرح نوروزی در استان همزمان با سراسر کشور از ٢۵ اسفند ماه خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ فریبرز کرمی اظهار کرد: طرح نوروزی در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند ماه لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ رسما آغاز می شود.

وی ادامه داد: در بخش راهداری برای نگهداری راه ها فعالیت هایی در طول سال انجام می شود و راهداری در هر فصل متناسب با همان فصل اقدامات خاص را انجام می دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درباره خط کشی راه های استان برای ایام عید عنوان کرد: از ابتدای اسفند ماه خط کشی راه ها را آغاز می کنیم برای ایام نوروز به طور ویژه موضوع خط کشی و روشنایی پیگیری می شود و خط کشی برای تمامی راه های اصلی، فرعی و روستایی قطعا اجرا خواهد شد.

وی گفت: روشنایی محور ها فقط مختص ایام عید نیست بلکه در تمام ایام سال انجام می شود اگر چه برای ایام نوروز این اقدامات تشدید می شود و گشت های راهداری هم در ایام نوروز به طور ویژه و ۲۴ ساعته در محورها مستقر شده و به نحوی آمادگی کامل برای پذیرایی مهمانان نوروزی خواهیم داشت.

وی درباره روشنایی راه های استان افزود: بر اساس قانون امکانات روشنایی تنها در مسیر های مه گیر، گردنه ها و تقاطع های شلوغ و خطرناک قرار داده می شوند در حال حاضر کمتر از ۲۰۰ کیلومتر در راه ها روشنایی داریم (بر اساس قانون) وبرای مابقی راه ها روشنایی توسط قانون تعیین نشده است.

کرمی درخصوص دیگر شاخه های طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل استان افزود: یک شاخه بحث پایانه ها می باشد که فضا سازی پایانه ها، نظافت سیستم های خدماتی مانند نمازخانه ها و سرویس بهداشتی ها، شاخه دوم ناوگان های حمل و نقل، به روز بودن، سالم بودن و کنترل فنی و نهایتا نظافت ناوگان و کنترل مضاعف بر خدمات آنها است که از ۲۵ اسفند به طور ویژه در پایانه ها طرح نوروزی خواهیم داشت.

کد خبر 42973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha