شهرداری با سرمایه‌گذاری های مناسب به درآمد پایدار رسیده است

سرویس کرمانشاه _ جلیل نویدی گفت: شهرداری باینگان با سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیارد ریالی در کارخانه تولید شن و ماسه و افزایش تولید روزانه آن به نزدیک ۳۳۰ تن در فاز اول، به درآمد پایدار دست یافته و سبب افزایش ۳۳۰ درصدی درآمدهای شهرداری شده است.

به گزارش کردپرس، «جلیل نویدی» عصر پنجشنبه در نشست هم اندیشی شهرداری و شورای اسلامی شهر با شهروندان، به ارائه گزارش عملکرد ۱۶ ماهه شهرداری و تشریح برنامه های راهبردی کوتاه مدت و میان مدت پرداخت و افزود: تعمیر و راه‌اندازی یک دستگاه بولدوزر پس از بیست سال، تعمیر یک دستگاه لودر پس از ۹ سال، بهسازی و تعمیر هشت باب ساختمان مسکونی و اداری، جذب یک دستگاه بیل مکانیکی ۲۲۰ زنجیری، تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری در سال گذشته و پرداخت به روز حقوق و مزایای پرسنل از مهمترین اقدامات شهرداری باینگان در این مدت است.

شهردار باینگان همچنین در زمینه برنامه های راهبردی این شهرداری با اشاره به آغاز سامان دهی ورودی و خروجی شهر باینگان با اعتباری ۴۰ میلیارد ریالی، گفت: احداث پل دره «سهور» و اتصال دو سمت این معبر حیاتی، آسفالت معابر، ترمیم و توسعه پارک تفریحی «شیوسر» و نوسازی ماشین آلات سبک و نیمه سنگین دیگر برنامه های در دست اقدام این نهاد است.

نویدی در ادامه سخنانش اولین اقدام شهرداری در طی این مدت را آسیب شناسی نقاط ضعف و کاهنده آهنگ فعالیت عمرانی اعلام کرد و افزود: در این راستا برگزاری دوره های بازآموزی برای نیروها و به کارگیری نیروهای تازه نفس و تخصصی اولین اقدام شهرداری بود.

شهردار باینگان، شهرداری را متعلق به شهروندان دانست و تصریح کرد: پیشبرد اهداف ترسیم شده فقط با مشارکت موثر عامه مردم محقق می گردد.

وی در پایان بار دیگر از مساعدت تمام شهروندان و حمایت بخشدار باینگان، فرماندار پاوه، مدیرکل دفتر امور شهری و شهرداری استانداری و استاندار کرمانشاه تقدیر کرد گفت: امیدواریم قطار توسعه شهری باینگان با مشارکت همه شتاب بیشتری بگیرد.

در پایان با اهدای لوح سپاس، از زحمات کارکنان بازنشسته شهرداری باینگان تقدیر شد.

بخش مرزی باینگان از توابع شهرستان پاوه با ۷۶ روستا جمعیتی بیش از ۱۱ هزار نفر دارد و در ۱۲۰ کیلومتری شمال غرب استان کرمانشاه واقع شده است.

کد خبر 42869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha