با محتکرین و گرانفروشان ارزاق عمومی به جد برخورد شود

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستور ویژه‌ای از روساء و داستانهای حوزه های قضایی استان برخورد جدی با محتکرین و گرانفروشان ارزاق عمومی و مایحتاج روزانه مردم را خواستار شد.

ناصر عتباتی با اشاره به گزارش های قاچاق، احتکار و گران‌فروشی ارزاق عمومی و مایحتاج روزانه مردم در استان به کردپرس، گفت: در خصوص نان، روغن و ماکارونی در گزارش هایی در این مورد وصول شده است.

او ادامه داد: لذا از روساء و داستانهای حوزه های قضایی درخواست می شود طی هماهنگی با مجموعه های دست اندرکار خصوصاً ضابطین قضایی، مدیران اجرایی، بازرسین سازمان صنعت معدن تجارت، بازرسان اتحادیه ها و پرسنل سازمان تعزیرات حکومتی در سطح استان اقدامات بازدارنده موثر را معمول نمایند.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: تشکیل اکیپ های تلفیقی و انجام بازرسی های هدفمند و تعیین تکلیف اموال حاصل از رفتارهای مجرمانه اعلام شده ضرورت دارد.

رئیس شورای قضایی استان همچنین تصریح کرد: در خصوص اقداماتی که منجر به اخلال در نظم عرضه و توزیع می شود به صرف تشکیل پرونده صنفی اکتفا نگردیده و اقدامات قضایی لازم در تعقیب مجرمان با لحاظ مبانی و مقررات قانونی به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت در دستور کار قرار گیرد و به صورت روزانه به دفتر پیگیری جرایم خاص و پرونده‌های ویژه دادگستری استان گزارش شود.

به گزارش کردپرس، روز گذشته معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی کمبود برخی اقلام اساسی از جمله روغن مایع و ماکارونی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان را تایید کرده بود.

در روزهای اخیر چندین انبار احتکار کالاهای اساسی در استان کشف شده اند و نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس هم همزمان از گرانی کالاهای اساسی و تورم انتقاد کرده اند!

کد خبر 32216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha