۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
وضعیت شهرستان ایوان قرمز شد

سرویس ایلام - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان از قرمز شدن وضعیت شهرستان ایوان به لحاظ شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، رضا جوروند گفت: متاسفانه به دلیل عدم توجه به توصیه های نظام سلامت و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و... شاهد افزایش جدی موارد مثبت و بستری مبتلا به کرونا ویروس در سطح شهرستان به ویژه در هفته های اخیر هستیم بطوریکه شرایط شهرستان در وضعیت قرمز و بسیار نگران‌کننده ای قرار گرفته است و بیم آن می رود با طغیان بیماری شاهد افزایش تلفات انسانی و مرگ و میر در سطح شهرستان باشیم.

او گفت: علایم مبتلایان به بیماری کرونا مرتبا در حال تغییر است و نظام سلامت با حداکثر ظرفیت برای شناسایی و مداوای بیماران در حال فعالیت است، اما اگر وضعیت به همین شکل ادامه پیدا کند، ممکن است مشکلات جدی در پذیرش، بستری و درمان بیماران به ویژه افراد نیازمند تخت های مراقبت ویژه ایجاد شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان استدعا کرد: از همه مردم آگاه و فهیم و با فرهنگ شهرستان درخواست می کنم با رعایت نکات بهداشتی ساده ای چون زدن ماسک، رعایت فاصله 1.5 متری در مراودات اجتماعی، عدم خروج غیرضروری از منزل خصوصا برای بیماران پرخطر مثل سالمندان و زنان باردار، اجتناب از حضور درمراسمات عروسی و عزا و سایر تجمعات و کاهش استفاده از وسایل نقلیه عمومی به حفظ سلامتی خود و کادر درمان کمک کنند.

کد خبر 304452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha