کشف لوازم و ابزار آلات صنعتی خارجی قاچاق در ایلام

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان از کشف مقادیر قابل توجهی ابزارآلات صنعتی خارجی و قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 700 میلیون ریال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار دلاور القاصی مهر بیان داشت: عوامل مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای تحقق شعار سال و به منظور حمایت از تولیدات داخلی نسبت به اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشراف اطلاعاتی اقدام و پس از شناسایی محل فعالیت یکی از فعالان غیر مجاز در زمینه قاچاق لوازم و ابزارآلات خارجی و قاچاق نسبت به بازدید و بازرسی از محل فعالیت وی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد اقلام موجود در این انبار فاقد هرگونه مدارک مثبته و قانونی معتبر بوده، افزود: در این راستا مقداری ابزار آلات برقی و صنعتی خارجی و قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 700 میلیون ریال کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضائی برای برخورد با مجرمان اقتصادی بیشتر از هر زمانی است، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت غیر قانونی مجرمین و قاچاق کالا، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 30438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha