رغبت سرمایه‌گذاران به ایجاد طرح‌های گردشگری در ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از اعلام آمادگی ۴ سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان ایلام خبر داد.

به‌ گزارش خبرگزاری کردپرس، عبدالمالک شنبه‌زاده با اعلام این خبر گفت: تعطیلات نوروزی و حضور گردشگران در ایلام، فرصتی مناسب برای معرفی استان به مسافران و افراد مایل به سرمایه‌گذاری بود که در این راستا ۴ سرمایه‌گذار بومی و غیربومی برای حضور در استان اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام افزود: این سرمایه‌گذاران با توجه به بررسی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری در استان ایلام راغب و مایل به ایجاد سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی هستند.

شنبه‌زاده یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری که گردشگران غیربومی زیادی ایلام را مقصد مسافرت خود قرار داده بودند، چهار سرمایه‌گذار بخش خصوصی مایل به سرمایه گذاری شدند تا در صورت همکاری و مساعدت دستگاه‌های مرتبط در استان حضور پیدا کنند.

او تاکید کرد: در صورتی که مشوق‌های لازم از سوی مسئولان فراهم شود و نیز برخی از بروکراسی‌های اداری رفع یا کاهش یابد این سرمایه‌گذاران امکان حضور در استان و ایجاد طرح‌های گردشگری را خواهند یافت.

کد خبر 30147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha