کشف ۶۹۴ هزار مواد محترقه در هلیلان

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی ایلام گفت: با اقدام به موقع مأموران انتظامی و تنها در یک عملیات موفق پلیسی، ۶۹۴ هزار مواد محترقه در شهرستان هلیلان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی ایلام با اعلام این خبر گفت: با اقدام به موقع مأموران انتظامی و تنها در یک عملیات موفق پلیسی، ۶۹۴ هزار مواد محترقه در شهرستان هلیلان کشف شد.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه آخرسال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک، برخورد با افرادی که در رابطه با تهیه ؛توزیع و قاچاق مواد محترقه فعالیت دارند در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار انواع مواد محترقه در سطح استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه کسی با شادی مردم مخالف نیست خاطر نشان کرد: دغدغه ما حفظ امنیت و سلامت روانی و جسمی مردم است و در این زمینه با هر کسی که بخواهد تهدیدی علیه مردم باشد قاطعانه برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: ساخت، خرید و فروش، حمل و توزیع مواد محترقه و منفجره ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود و تکلیف برخورد با این افراد در قانون به صراحت مشخص شده است و پلیس برابر قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

سردار القاصی‌مهر با بیان اینکه اغلب افراد آسیب دیده در چهارشنبه آخرسال کودکان و نوجوانان هستند، یادآور شد: می‌طلبد خانواده‌های عزیز، در ایام پایانی سال، به ویژه چهارشنبه آخر سال، نظارت و مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.

فرمانده انتظامی استان ایلام از مردم خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از فعالیت فرد یا افرادی که در زمینه تولید و توزیع مواد محترقه فعالیت می‌کنند بلافاصله موضوع را از طریق سامانه پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 29138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha