طرح جمع آوری معتادین متجاهر به زودی عملیاتی می‌شود

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه جمع آوری معتادین متجاهر را مطالبه جدی مردم دانست و ادامه داد: در آینده نزدیک با عملیاتی شدن برنامه‌های این حوزه شاهد وضعیت بهتری در این حوزه خواهیم بود.

به گزارش کردپرس؛ محمدطیب صحرایی شامگاه چهارشنبه ۹ خردادماه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی مسجد محله آقاجان و بازدید میدانی از وضعیت این محله حاشیه نشین که با حضور معاون عمرانی استاندار، شهردار کرمانشاه انجام شد؛ عنوان کرد: مدیریت ارشد استان از زمان آغاز به کار، با نگاه ویژه‌ای موضوع ساماندهی محلات حاشیه‌ای و به ویژه  مانند آقاجان را دنبال کرده است.

وی افزود: طی این مدت پیگیری‌های بسیار گسترده‌ای در حوزه تملک‌ زمین برای ایجاد مسجد در شهرک آقاجان انجام شده و خوشبختانه کار تملک پلاک های مورد نیاز برای مسجد در حال نهایی شدن است.

استاندار کرمانشاه گفت: به زودی یک معبر جدید در محله آقاجان ایجاد می‌شود که به تسهیل در آمد و رفت مردم و ارتقای بافت منطقه و شرایط کمک خواهد کرد. 

وی تاکید کرد: برنامه تملک ۱۴۰ پلاک برای ایجاد این معبر توسط راه و شهرسازی و همراهی کمیسیون ماده ۵ در حال انجام است.

صحرایی ادامه داد: یک مجموعه اماکن رها شده در محله آقاجان شناسایی شده اند و با کمک شهرداری تخریب و خاکبرداری شد و از این زمین ها برای ایجاد اماکن ورزشی و تفریحی استفاده خواهد شد و به بهتر شدن فضای محله کمک خواهد شد.

وی جمع آوری معتادین متجاهر را مطالبه جدی مردم دانست و ادامه داد: در آینده نزدیک با عملیاتی شدن برنامه‌های این حوزه شاهد وضعیت بهتری در این حوزه خواهیم بود.

در حاشیه این برنامه استاندار کرمانشاه به شکل میدانی از محله آقاجان بازدید کرد و در گفتگو با مردم محله دستور رسیدگی به مشکلات مطرح شده را ارائه کرد.

کد خبر 2771119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha