شاهو یک بهشت گمشده در غرب کشور است

سرویس کرمانشاه _ بخشدار شاهو عنوان کرد: منطقه شاهو، یک بهشت گمشده در غرب کشور است و می‌تواند به یک مقصد گردشگری جذاب تبدیل شود.

به گزارش کردپرس؛ سامان صدار در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره توت فرنگی و مسابقات جایزه بزرگ دو کوهستان کشوری (ورتیکال و اسکای رانینگ) عنوان کرد: منطقه شاهو از جذابیت های طبیعی و تفریحی بسیار منحصر به فردی برخوردار است و یک بهشت گمشده در غرب کشور محسوب می شود.

وی افزود: برگزاری رویدادها و جشنواره‌های بزرگ ورزشی، تفریحی و محصولات کشاورزی می تواند شاهو را به یک مقصد جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کند.

 بخشدار شاهو ادامه داد: جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره توت فرنگی و مسابقات جایزه بزرگ دو کوهستان کشوری  با حضور شهردار و روسای ادارات ورزش و جوانان، هلال احمر، محیط زیست، منابع طبیعی، راهداری و حمل نقل جاده ای، فوریتهای پزشکی، هیئت کوهنوردی استان، هیئت کوهنوردی شهرستان روانسر، میراث فرهنگی، نیروی انتظامی تشکیل شد.

وی افزود: در این نشست دستگاه برنامه‌های هماهنگی و تشریح خدمات دستگاه ها در روز برگزاری این دو رویداد (٢٧ اردیبهشت ١۴٠٣)  ارائه کردند.

صدرا با دعوت از گردشگران تاکید کرد: بخش شاهو کاملا مهیای میزبانی از این دو جشنواره بزرگ است و از گردشگران دعوت می‌کنیم در این جشنواره ها حضور پیدا کنند.

کد خبر 2770347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha