دیدار نچیروان بارزانی و فرمانده کل سپاه پاسداران

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس اقلیم کردستان و فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، بر اهمیت تحکیم بیشتر همکاری و هماهنگی در راستای حفظ امنیت و آرامش مرزها و رویارویی با تهدیدهای امنیتی، تاکید کردند.

به گزارش کردپرس به نقل از کردستان24، ریاست اقلیم کردستان، در بیانیه‌ای اعلام کرد که نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان، امروز سه‌شنبه ٧ مه، در تهران با حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی دیدار کرده است.

بر پایه بیانیه در این دیدار، روابط ایران با عراق و اقلیم کردستان به خصوص در زمینه امنیت، بررسی شده و دو طرف بر اهمیت تحکیم بیشتر همکاری و هماهنگی جهات مربوطه در جمهوری اسلامی ایران با عراق و اقلیم کردستان، در راستای حفظ امنیت و آرامش مرزها و رویارویی با تهدیدهای امنیتی از هر طرفی که باشد، تاکید کرده‌اند.

همچنین تاثیرات و پیامدهای جنگ در خاورمیانه بر منطقه بررسی شده و دو طرف درباره اینکه باید همه در راستای حفظ ثبات عمل کنند و به گسترش تنش اجازه داده نشود، توافق نظر داشته‌اند.

همکاری و هماهنگی امنیتی و نظامی بین اربیل و بغداد، رویارویی با تهدید و خطرات تروریسم و برخی دیگر از موضوع‌های مشترک مورد اهمیت دو طرف نیز در این دیدار بررسی شده‌اند.

دیدار نچیروان بارزانی و فرمانده کل سپاه پاسداران

دیدار نچیروان بارزانی و فرمانده کل سپاه پاسداران

کد خبر 2770259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha