یک بلوار در روانسر، مزین به نام «دکتر محمدعلی سلطانی» می شود

سرویس کرمانشاه _ همزمان با فرارسیدن 26 فروردین ماه زادروز دکتر محمدعلی سلطانی، آیین تجلیل از پدر تاریخ کرمانشاهان و مراسم نامگذاری یکی از بلوارهای اصلی شهر روانسر به نام این چهره ماندگار برگزار می شود.

به گزارش کردپرس و به نقل از بنیاد علمی و فرهنگی دکتر محمد علی سلطانی؛ با تصویب شورای اسلامی شهر روانسر یکی از بلوارهای اصلی شهر روانسر (دروازه اورامان) به نام دکتر محمدعلی سلطانی (پدر تاریخ کرمانشاهان ) نامگذاری می شود.

آیین تجلیل از دکتر محمدعلی سلطانی و مراسم نامگذاری این بلوار در روز 26 فروردین ماه در شهر روانسر و همزمان با روز تولد استاد و با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی کشور، اهالی فرهنگ و ادب و قلم منطقه و شهروندان فرهنگ دوست به میزبانی شورای شهر و شهرداری روانسر؛ برگزار می شود.

در نامه رسمی شورای شهر و شهرداری روانسر آمده است:

به پاس قریب نیم قرن تلاش علمی و فرهنگی و آفرینش ماندگار تحقیقی در حوزه تاریخ، ادبیات ، ادیان و مذاهب زاگرس با دریافت الواح مختلف داخلی و خارجی و کسب عنوان (پدر تاریخ کرمانشاهان) ؛ به تصویب شورای اسلامی شهر یکی از بلوارهای اصلی شهر به نام جنابعالی نامگذاری گردیده است که همایش تجلیل و نامگذاری در روز یکشنبه  ۲۶ / ۱ / ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۰ صبح  در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر برگزار می گردد . لذا بدینوسیله دعوت می گردد در همایش فوق حضور بهم رسانید.

فرزاد فتاحی  _ رئیس شورای اسلامی شهر روانسر  / میثم رضایی  _ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر روانسر  / فرهاد ناب زر _
شهردار روانسر   .

کد خبر 2769216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha