اعضای هیئت داوران جایزه داستان نویسی وزمه انتخاب شدند

سرویس کرمانشاه _ دبیر برگزاری اولین دوره جایزه داستان نویسی وزمه از انتخاب کیومرث رضایی، صابر سلیمی و کیومرث بلده بعنوان هیئت داوران در دو بخش فارسی و کُردی و بخش ویژه کودک و نوجوان این جشنواره خبر داد.

دبیر جایزه و مدیر انتشارات آون در گفتگو با خبرنگار کُردپرس اظهار کرد: اولین جایزه داستان نویسی وزمه با همکاری اداره کتابخانه های عمومی به میزبانی کتابخانه رکسانا میناشی (با سرپرستی جناب آقای نوید عزیزی) و انتشارات آون در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می شود که با توجه به اولین دوره این جایزه هیئت داوران از بین نویسندگان اسلام آباد انتخاب شدند.

میثم رجبی ادامه داد: جایزه داستان نویسی وزمه از ابتدا گستره برای آن در نظر گرفته نشده و با توجه انتشار آن در خبرگزاری های رسمی خوشبختانه از اکثر استان های کشور، بیش از صد داستان به دبیرخانه جایزه ارسال شده که به نوعی در همین دوره اول جنبه «ملی» به آن بخشیده است.

وی یکی از نکات بارز این جایزه داستان نویسی را توجه به ادبیات کودک و نوجوان دانست و گفت: اسلام آبادغرب کودکان و نوجوانان با استعدادی دارد و در سال های گذشته با برگزاری کارگاه های داستان نویسی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نسلی جدیدی پرورش یافته که در آینده می توانند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند که استقبال از این بخش مخصوصا در شهرستان پر رنگ و نوید بخش بوده است.

این نویسنده اسلام آبادی گفت: آنچه ادبیات ایران زمین را به قله اوج رسانده هنرنمایی فرزندانی است که فرهنگ مکتوب نویسی را به ما آموختند تا با جان و دل پیرو راهشان باشیم. به امید تداوم این جایزه داستان نویسی در سال های آینده.

کد خبر 2767917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha