صندوق رأی یک امانت در دست بازرسان است

سرویس ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و رئیس هیئت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان ایلام گفت: دولت خود را مکلف می‌داند که امانتدار آرا و نظرات مردم باشد و بدون جانبداری از آراء مردم صیانت و حفاظت کند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سعید هژبری در نشست آموزش بازرسین و سربازرسین شهرستان مهران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیان داشت: چهار راهبرد اساسی انتخابات "امنیت"، "مشارکت"، "رقابت" و "سلامت" است که بازرسان مسئولیت تامین "سلامت" انتخابات را بر عهده دارند.

وی، انتخابات امسال را دارای اهمیت بسیار زیادی دانست و ادامه داد: "بازرسی انتخابات" رسالت بسیار جدی، سنگین و خطیری است و در این راستا بازرسان باید در هر جایگاهی که هستند بی‌طرف باشند و فقط وظایف قانونی خود را انجام دهند.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر پرهیز بازرسان از جانبداری در انتخابات، تصریح کرد: تمرکز ما باید بر اجرای قانون رعایت اصل بی‌طرفی باشد.

هژبری، امیدآفرینی در کنار بازرسی انتخابات را از وظایف شرعی بازرسان عنوان کرد و گفت: لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه شرعی همه ماست و در این راستا باید همه کمک کنیم تا حضور مردم در پای صندوق‌های رای پررنگ باشد.

معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: به برکت انقلاب، از نظر جراحی مغز و اعصاب کودکان رتبه اول دنیا؛ در حوزه چشم پزشکی، اول خاورمیانه و در حوزه پیوند اعضا و همچنین سلول‌های بنیادین یکی از ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم و این در حالی است که در هیچ کدام از این موارد، قبل از انقلاب جایگاهی در دنیا نداشته‌ایم.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان ایلام با بیان اینکه در دو سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمرانی استان ایلام سرمایه‌گذاری شده است، تاکید کرد: تمرکز ما در دولت سیزدهم بر روی تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است و پروژه‌ای که از اعتبار کافی برخوردار نباشد، کلنگ زنی نخواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در تحقق وعده‌هایمان صداقت داشته باشیم و هر جا که نتوانیم کاری انجام دهیم با صدای رسا به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

هژبری خاطرنشان کرد: بیان دستاوردها به معنای نداشتن مشکل نیست و ما می‌پذیریم که در حوزه معیشتی با مشکلات و تنگناهایی مواجه هستیم که البته این ناشی از فشار اقتصادی دشمن و تحریم‌های ناجوانمردانه آنها بر اقتصاد کشور است.

کد خبر 2766624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha