حادثه آتش زدن بیمارستان اسلام آباد توسط منافقین می‌تواند در دادگاه‌های بین المللی پیگیری شود

سرویس کرمانشاه _ دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی اجتماعی گفت: حادثه آتش زدن بیمارستان اسلام آبادغرب توسط منافقین در جریان حمله خائنانه به ایران در مردادماه سال ۶۷ و کشتن کودکان، مجروحان و بیماران، می‌تواند در دادگاه های ِبین المللی پیگیری شود.

به گزارش کردپرس؛ خانم سکینه سادات پاد دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی عصر روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه حاشیه بازدید از بیمارستان اسلام آبادغرب که با حضور فرماندار این شهرستان انجام شد؛ عنوان کرد: مردم‌ شهرستان اسلام آبادغرب دین خود را نظام جمهوری اسلامی ادا کرده اند و مسئولین بدهکار این مردم هستند. 

وی افزود: بخش مهمی از بار درمانی غرب کشور بر دوش بیمارستان اسلام آبادغرب است و باید متناسب با این موضوع، اعتبارات درمانی این بیمارستان هم افزایش داده شود.

خانم پاد عنوان کرد: با ارتقای زیرساخت‌های درمانی، تجهیزات پزشکی و افزایش نیروی متخصص این بیمارستان، می توان نیاز درمانی و پزشکی مردم این شهرستان، شهرستان های اطراف و همچنین زوار حسینی در ایام اربعین را برطرف کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به یادآوری جنایت منافقین در این بیمارستان پرداخت و گفت: در جریان حمله خائنانه منافقین به ایران اسلامی در سال ۶۷، بیمارستان اسلام آبادغرب توسط آن‌ها به آتش کشیده شد.

وی افزود: در این جنایت هولناک، منافقین علاوه بر کشتن بیماران و مجروحان، سه کودک را هم زنده زنده در آتش سوزاندند که این رویداد بسیار تلخ هنوز در خاطر مردم منطقه زنده است.

خانم پاد ادامه داد: این جنایت یادآور کشتار هولناک کودکان و بیماران در بیمارستان‌های غزه توسط رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: عاملان این جنایت هولناک در بیمارستان غزه می بایست در دادگاه های بین المللی حاضر شوند و به سزای اعمالشان برسند.

 دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در این بازدید از فعالیت بخش‌های مختلف بیمارستان و نحوه خدمات رسانی به بیماران دیدن کرد و در جریان مشکلات این مجموعه درمانی قرار گرفت.

کد خبر 2766439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha