نفرات برتر دومین جشنواره «نشان هدهدسفید» معرفی شدند

سرویس آذربایجان غربی- نفرات برتر دومین دوسالانه جشنواره «نشان هدهدسفید» آذربایجان غربی در سه بخش کودک، نوجوان و کتابدار معرفی و به مسابقات کشوری راه یافتند.

به گزارش کردپرس، آیین اختتامیه جشنواره دوسالانه «نشان هدهد سفید» آذربایجان غربی با حضور مشارکت شرکت‌کنندگانی از شهرهای مختلف استان به میزبانی مهاباد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این آیین و بر اساس رای هیات داوران در بخش رده سنی کودکان «محمد ولی پور» و «فاطمه زهرا منصوری» از چهاربرج و «آیدین کریم پور» از بوکان به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش نوجوان هم «مائده کاکه رشی» و «هلیا احمدی» از مهاباد و «امیررضا امیری» از چهاربرج انتخاب و در بخش کتابدار هم (بزرگسال)، «میترا حجازی» از تکاب، «رقیه میرزایی» از میاندوآب و «آزاد شیخ الاسلامی» از بوکان برگزیده شدند.

خدیجه معصومی، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌ غربی در این مراسم گفت: امسال ۳۰ عنوان کتاب برای داوری در این جشنواره تعیین شد که پس از داوری در هر بخش کودک، نوجوان و کتابدار سه نفر برتر معرفی و به مرحله کشوری همین جشنواره راه می‌یابند.

جشنواره هدهد سفید با هدف شناسایی سلیقه مطالعاتی و سلیقه کتابخوانی در کودکان و نوجوانان، حمایت و تشویق پدیدآورندگان آثار برتر، رشد فرهنگی جامعه برای ارتقای گسترش فرهنگ کتابخوانی و شناساندن توانمندی‌های کتابخانه‌های عمومی در حمایت از آثار تألیفی و محصول ایرانی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 2766151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha