درخشش عکاس بوکانی در جشنواره بین المللی قرقیزستان

سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان گفت: «شیرکو مام آقا» عکاس اهل این شهرستان موفق به دریافت لوح تقدیر «فیاپ» فرانسه و انجمن عکاسان امریکا در جشنواره بین المللی مناس قرقیزستان شد.

به گزارش کردپرس، از ایرنا؛ رضا عباسی اظهار کرد: «شیرکو مام آقا» عکاس بوکانی اهل روستای «رحیم خان» از توابع بخش سیمینه این شهرستان است که با موضوع پرتره محیطی از یک کارگاه ذغال سازی در این رقابت ها شرکت کرده بود.

او اضافه کرد: «مام آقا» متولد سال ۱۳۶۱ بوده که کسب بیش از ۵۰ عکس برگزیده در جشنواره های بین المللی فیاپ فرانسه و انجمن عکاسان امریکا و کشورهای چین، ترکیه، کانادا و همچنین ۲ لوح تقدیر در جشنواره بین المللی را در کارنامه خود دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان ادامه داد: سال گذشته نیز این عکاس خوش ذوق لوح تقدیر فیاپ فرانسه و انجمن عکاسان امریکا در جشنواره بین المللی پامیر تاجیکستان را کسب کرده بود.

 جشنواره بین‌المللی عکس مناس در قرقیزستان برگزار شده و دارای مجوز (پاتروناژ) شماره ۶۵۸/۲۰۲۳ فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ)، ۵۳۷-۲۰۲۳ انجمن عکاسی آمریکا (PSA) و Salon.Photo ۲۰۲۳-۰۷۷ است.

عکس‌های راه‌یافته به این جشنواره، ضمن ثبت در آرشیو FIAP و PSA به نام عکاس، برای دریافت درجه‌های هنری نیز محاسبه خواهد شد.

کد خبر 2765832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha