دولت در انتخابات، هیچ کاندیدایی ندارد / در انتصاب مدیران به سفارش کسی عمل نکردم

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست تسهیلات تبصره ۱۸ تأکید کرد: دولت در انتخابات هیچ کاندیدایی ندارد و از کسی حمایت نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا با تاکید بر رقابت سالم در برگزاری انتخابات گفت: همه باید کمک کنند تا شایسته‌سالاری صورت بگیرد و در این رابطه نقش صدا و سیما، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی تاثیرگذار است.

نماینده‌ عالی دولت در استان عنوان کرد: باید شأن و منزلت کاندیداها حفظ شود، شخصیت حقیقی افراد همین‌گونه و به راحتی به دست نیامده که به راحتی مورد تعرض قرار گیرد، همین که یک کاندیدا خود را در معرض انتخاب قرار می‌دهد و جرأت حضور پیدا کرده قابل تقدیر است.

او گفت: اینکه در فضای مجازی هر کس هر آن‌چه که خواست بیان کند و بتازد و هیچ‌کس هم او را مورد بازخواست قرار ندهد، این‌گونه نخواهد بود، لذا هر گونه بیان مطالب باید با لحاظ نمودن حرمت افراد و توجه به شخصیت حقیقی افراد و با مدنظر قرار دادن چارچوب‌ مشخص باشد.

وی با قدردانی از تلاش‌های ریاست دادگستری استان و دادستان ایلام، پلیس فتا و دستگاه‌های امنیتی در این راستا گفت: انتظار دارم این عرصه هم‌چنان مدیریت شود، اگر چه شورای تأمین استان نیز بر این موضوع تأکید دارد. 

بهرام‌نیا این گونه اقدامات را به دور از اخلاق انتخاباتی عنوان کرد و افزود: نقد باید چارچوب‌دار باشد نه این‌که به زندگی خصوصی افراد ورود کرد که خط قرمز محسوب می‌شود، لذا مدیران کانال‌ها و گروه‌ها باید پاسخ‌گوی مطالب منتشره حول حریم خصوصی افراد و نقدهایی که به شخصیت حقیقی افراد است، باشند.

او گفت: دولت در انتخابات هیچ کاندیدایی ندارد و از هیچ‌کس هم حمایت نمی‌کند، هدف ما این است که مجلسی قوی و توانمند شکل بگیرد که تحول‌آفرین باشد.

استاندار ایلام تاکید کرد: رویکردها در خصوص انتصابات استان نیز، انتخاب افراد شایسته بوده است و از آن‌جا که مسئولیت‌ها با سفره‌ی مردم ارتباط دارد به همین جهت نمی‌توانیم این پست‌ها را به افرادی که قابلیت لازم را ندارند، واگذار کنیم.

وی افزود: از روز اول هم اعلام کردیم در انتصابات مشورت می‌گیریم اما تاکنون هیچ مدیری به بنده برای تصدی مسئولیتی، تحمیل نشده است، هیچ فردی توسط هیچ نماینده‌ای نیز به بنده تحمیل نشده و در نهایت خودم مدیران را انتخاب کرده‌ام.

کد خبر 2765226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha