تیم رسانۀ مسرور بارزانی: نفت اقلیم کردستان پیشتر در انحصار یک شخص خاص بود

سرویس عراق و اقلیم کردستان- تیم رسانه ای مسرور بارزانی، نخست وزیر دولت اقلیم کردستان یک سری ویدئو به مناسبت چهارمین سالگرد دولت نهم تهیه کرده است که در آن از دستاورد های نخست وزیر سخن می گوید.

به گزارش کردپرس به نقل از دراومیدیا، یکی از ویدئوهایی که تیم رسانه ای مسرور بارزانی تولید کرده است مربوط به حوزه نفت است؛ در این ویدئو بدون ذکر مستقیم نام نچیروان بارزانی، نخست وزیر دولت سابق، گفته می شود: «اگر روی سیاست نفت و شفافیت امور مثل این چهار سال برنامه ریزی شده کار می شد، اقلیم کردستان در موقعیت دیگری قرار می گرفت».

تیم رسانه ای نخست وزیری گفته است: «مسرور بارزانی قبلاً در مورد قراردادهای نفتی اظهارنظر کرده و در همان موقع هشدار داده بود».

در بخش دیگری از ویدئو، به عنوان اشاره ای به آشتی هورامی، وزیر سابق منابع طبیعی، تیم مسرور بارزانی می گوید: «قبلاً گفته می شد که وزارت منابع طبیعی در انحصار یک شخص خاص است و کسی از قراردادها اطلاعی ندارد، مسرور بارزانی درآمدهای نفتی را آشکار و شفاف کرد».

«مسرور بارزانی قراردادهای نفتی که قبلاً در چهار سال گذشته امضا شده بود را با دقت بازنگری کرد و کمپین پاکسازی را در وزارت منابع طبیعی راه اندازی کرده است» این هم بخشی دیگر از صحبت های تیم رسانه ای مسرور بارزانی است.

کد خبر 2765069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha