۱۵۴ نفر برای انتخابات استان ایلام تایید صلاحیت شدند

سرویس ایلام - طبق اعلام فرمانداران ایلام و دهلران جمعا ۱۵۴ نفر برای انتخابات ایلام در دو حوزه شمالی و جنوبی استان تایید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران و رئیس حوزه انتخابیه جنوب استان اعلام کرد: از این حوزه انتخابی ۳۲ نفر تأیید و ۱۲ نفر رد صلاحیت شدند.

لطیف صادقی افزود: از میان داوطلبان تعداد ۳ نفر انصراف دادند و ۶ نفر هم با عدم احراز مواجه شدند و از فردا نتایج بررسی صلاحیت کاندیداها به آنان ابلاغ  و اسناد و مدارک اخذ شده همراه با رای و نظر  هیأت اجرایی برای بررسی‌های بعدی به هیات نظارت استان ارسال خواهد شد.

فرماندار ایلام نیز عنوان کرد: پس از دریافت استعلام ها از مراجع پنج گانه و اعلام نظر هیئت اجرایی ۱۲۲ نفر در این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت شده است.

عبدالصاحب نادری تصریح کرد: همچنین پس از بررسی مدارک و مستندات در هیئت اجرای ۱۳ نفر عدم تایید، ۲۱ نفر با عدم احراز صلاحیت و ۱۹ نفر در این مرحله انصراف دادند.

فرماندار ایلام گفت: افرادی که عدم احراز یا عدم تایید صلاحیت آنان اعلام شده است می توانند شخصا به فرمانداری ایلام مراجعه و نتیجه را مکتوب دریافت نمایند.

وی بیان کرد: این افراد در این مرحله می توانند دلایل مربوطه را از هیئت اجرایی مطالبه و در صورت تمایل، اعتراض خود را طرح و از طریق هیات نظارت استان پیگیری کنند.

کد خبر 2763061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha