ایلام بهشت انرژی است / ضرورت بازاریابی قطعه سازان نفت و گاز در کشور عراق

سرویس ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در جریان بازدید از نخستین نمایشگاه ایرانی سازان با حضور ۶۰ شرکت تولید قطعات ایرانی فعال در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، استان ایلام را بهشت انرژی معرفی کرد و گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه نیازهای مبرم بازار عراق به این قطعات را جدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، شهریار عباسی با اشاره به هم مرز بودن استان ایلام با کشور عراق، گفت: فرصت مرزی بودن و همجواری با عراق این مهم را ایجاد می‌کند تا تولیدکنندگان بازاریابی مناسبی برای تولیدات محصولات خود ایجاد کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: یکی از کشورهایی که به دانش فنی ما نیاز دارد عراق است و این فرصت در مرز مهران در استان ایلام فراهم شده است تا علاوه بر توسعه مناسبات سیاسی توسعه صنعتی را نیز بدنبال داشته باشد.

او گفت: برگزاری چنین نمایشگاه های فرصتی خاص است تا صنایع و صاحبان مشاغل بتوانند با تکیه بر دانش بومی محصولات ارزشمند خود را در دسترس شرکت های تولیدی در بخش های مختلف قرار دهند.

عباسی با بیان اینکه برگزاری این گونه نمایشگاه ها فرصتی مناسب است تا صنایع با توانمندی های بومی، منطقه ای و ملی آشنا شوند، افزود: این فرصتی است که در حوزه صنایع نفتی می توان استفاده کرد در واقع در بحث صادرات غیر نفتی نوید این مهم را می دهد که طراز محصولات ارتقا و صاحبان صنایع بتوانند ظرفیت های خود را معرفی و از توانمندی های یکدیگر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه استان ایلام به بهشت انرژی معروف است، ابراز کرد: در واقع توسعه استان منوط به حوزه انرژی است، وجود پالایشگاه و پتروشیمی ها در استان به طور قطع توسعه استان را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 2762372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha