عملکرد مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی ایلام در انتخابات رصد می شود

سرویس ایلام - بازرس کل استان ایلام در جلسه توجیهی اقدامات پیشگیرانه در انتخابات مجلس دوازدهم، عنوان کرد: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در انتخابات رصد می شوند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مالک روشنی در جلسه رصد عملکرد مدیران و کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و اقدامات پیشگیرانه در راستای عدم استفاده از اموال و امکانات دولتی و عمومی له یا علیه نامزدهای انتخابات، بر نگاه پیشگیرانه بازرسی در انتخابات تاکید و خاطرنشان کرد: نظر به اهمیت سلامت در انتخابات، عملکرد دستگاه‌های استان به صورت دقیق رصد می‌شود و هیچ اداره حق استفاده از امکانات و اموال دولتی له یا علیه کاندیداها را ندارد و از نگاه قانون گذار استفاده از اموال دولتی به نفع کاندیدها جرم بوده و با مرتکب مطابق قانون برخورد می شود.

او گفت: باید بی طرفی تمامی مدیران و دست اندرکاران برای عموم مشخص باشد. فعالیت انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری ممنوع و چنانچه مدیر و یا کارمندی از موقعیت شغلی خود در غیر ساعت اداری له یا علیه کاندیدایی استفاده کند، مرتکب جرم شده و برای ایشان پرونده کیفری تشکیل می شود.

 بازرس قضایی کل استان در ادامه گفت: به همه مدیران توصیه می‌کنم که در اقدامات خود بازرسی را به عنوان یار و مشاور تلقی کنند و  در هر کجا که نیاز به مشورت و یا سوال داشتید همکاران ما آماده پاسخگویی هستند تا از به وجود آمدن تخلفی چه خواسته و چه ناخواسته جلوگیری به عمل آید.

کد خبر 2762301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha