تئاتر خیابانی مریوان فرصتی برای معرفی ظرفیت های هنری مردم کردستان است

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد گفت: جشنواره تئاتر بین المللی خیابانی مریوان یک فرصت مناسب برای بروز و معرفی توانمندی و ظرفیت های بیشمار هنری مردم کردستان است.

به گزارش کرد پرس، کاظم نظری در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، گفت: همراهی و استقبال مردم شریف و هنردوست مریوان برای تماشاگری و حضور در کنار بازیگران نمایش ها قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به یک بلوغ کامل رسیده و امیدواریم همواره یکی از جشنواره های شاخص کشور بماند همانطور که هست و در همه مراسمات کشوری از برنامه ریزی و دغدغه مندی مسئولان استانی و شهرستانی جهت برگزاری باشکوه یاد می کنیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد افزود: در کل دنیا جشنواره های متعددی در حوزه تئاتر برگزار می شوند که ناشی از همراهی مسئولانش است، همانطور که در کشور و استان نیز این دلسوزی وجود دارد.

نظری با ابراز اینکه امیدواریم این جشنواره با اجراهایش تداوم داشته باشد، ادامه داد: از مسئولان شهرستانی و دبیرخانه جشنواره انتظار می رود که از هم اکنون برای برگزاری تئاتز خیابانی در سال آینده برنامه ریزی کند.

وی برگزاری کارگاه آموزشی در کنار این جشنواره را قابل تقدیر و خواهان تداوم این رویداد شد و یادآور شد: سایت تخصصی ویژه تئاتر خیابانی مریوان با چندین زبان دنیا طراحی شود تا این جشنواره را به کشورهای دیگر معرفی و در سالیان آینده شاهد حضور کشورهای بیشتری در این شهر زیبا باشیم.

کد خبر 2762200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha