دادگاه عالی فدرال رای خود را به نفع اقلیم کردستان صادر کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان _ مدیر کل بازرگانی در وزارت صنعت و معدن اقلیم کردستان اعلام کرد دادگاه عالی فدرال با بررسی شکایتی با موضوع پول سهم خوراک شهروندان اقلیم  کردستان تصمیمی را به نفع اقلیم کردستان اتخاذ کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از خندان، نوزاد کامل مدیر کل اداره بازرگانی اقلیم کردستان در مصاحبه با رسانه خندان اعلام کرد شکایت مطرح شده نزد دادگاه فدرال با موضوع سهم خوراک شهروندان اقلیم کردستان باطل اعلام شد.

نوزاد کامل اشاره کرد طرف عراقی(شاکی) خواهان دریافت  بالغ بر ۱۸۲ میلیارد دینار پول  از سوی اقلیم کردستان بود این پول از شهروندان دریافت شده است اما ما با ارائه سند در دادگاه فدرال ثابت کردیم این مبلغ پولی که دولت اقلیم کردستان  از مردم اقلیم کردستان بابت سهم خوراک دریافت کرده است صرف هزینه‌های حمل و نقل خوراک برای شهروندان و پرداخت پاداش کارمندان شده است.

وی توضیح داد این شکایت به طوری تنظیم شده بود که گویا پولی که از شهروندان اقلیم کردستان بابت سهم خوراک اقلیم کردستان دریافت شده است غیر قانونی بوده است.

در مدت گذشته شرکت عمومی بازرگانی عراق شکایتی را بر علیه وزارت بازرگانی اقلیم کردستان تنظیم کرده بود که گویا مبلغ ۱۸۲ میلیارد دیناری که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۲۰ از شهروندان دریافت شده غیر قانونی بوده است اما دادگاه عالی فدرال این شکایت را باطل اعلام کرد و به نفع اقلیم کردستان رای خود را صادر کرد.

کد خبر 2760454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha